Lorries PP13-7023 660x183 DMC 1300

Lorries PP13-7023 660x183 DMC 1300


9 000,00 zł netto
11 070,00 zł Brutto
Masa całkowita (kg) 1300
Ładowność (kg) 994
Masa własna (kg) 306
Wymiary wewnętrzne (cm) 660x183
Wymiary zewnętrzne (cm) 700x232

Światła LED
Ręczna wciągarka pasowa
Kołyska oraz wsporniki boczne regulowane z dwoma kołami
Koło podporowe w zestawie

Ilość
Obecnie brak na stanie

PRZYCZEPA DOSTĘPNA NA ZAMÓWIENIE. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ.

Cena dotyczy wersji standardowej. Wszelkie doposażenie lub modyfikacje nie wymienione w szczegółach produktu są związane z dodatkowym kosztem.

Model PP13-7023 to jednoosiowa przyczepa z hamulcem najazdowym o DMC do 1300 kg, która przeznaczona jest do transportu łodzi.

Przyczepa PP13-7023 pozwala przewieźć ładunek o długości do 6,6 metrów bieżących i wadze blisko 900 kg.  Jej konstrukcja została wykonana ze stalowego profilu zamkniętego, co gwarantuje jej stabilność i wytrzymałość. Dodatkowo boki ramy usztywnione są trzema poprzecznymi belkami, których ułożenie można regulować w zależności od typu przewożonej łodzi.

Elementy stalowe przyczepy zostały poddane procesowi cynkowania ogniowego, dzięki temu stal otrzymuje warstwę ochronną, która wzmacnia ją przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz korozją. Dlatego bez problemu może stać na deszczu lub wjeżdżać do wody. Pamiętajcie jednak, aby po kontakcie przyczepy ze słoną wodą umyć ją.

Przyczepa do transportu łodzi, łódek i małych jachtów posiada oryginalny system wysuwanych lamp, który umożliwia otwarcie jej tylnych lamp w momencie załadunku lub rozładunku. Rozwiązanie to pozwala w bezpieczny sposób zanurzyć tylną część przyczepy, tak że jej system oświetlenia pozostaje nieuszkodzony. Wszystko za sprawą zastosowanych w nim lamp LED oraz złącza typu Bajonet, które jest w pełni szczelne.

Zastosowane rozwiązania w przyczepie podłodziowej pozwalają na samodzielną regulację ułożenia osi względem ramy. Oznacza to, że w zależności od tego, gdzie znajduje się środek ciężkości ładunku możemy sami ustawić oś przyczepy. Dodatkowo oś przyczepy posiada system WPS (Waterproof system), czyli dodatkowe uszczelnienie piast, które zabezpiecza jej łożyska przed dostaniem się wody. Pozwala to w znaczący sposób przedłużyć żywotność łożysk, piast oraz samej osi.

System wysuwania lamp tylnych umożliwia swobodne ustawienie długości przyczepy o dodatkowe 80 centymetrów. Pozwala to na przewiezienie łodzi nawet dłuższej niż 6 m.

W celu ułatwienia załadunku i rozładunku przyczepy wyeliminowaliśmy tylną belkę zderzaka oraz wyposażyliśmy ją w tzw. kołyskę (ruchomy zespół tylnych rolek kilowych i kół), która w momencie najazdu ładunku na przyczepę uchyla się i dopasowuje do kadłuba pomagając łodzi wjechać i rozmieścić się na przyczepie. Następnie zamyka się w momencie zakończenia załadunku.

We wspornikach bocznych przyczepy zamontowane są poliuretanowe koła o średnicy fi 260 na plastikowych felgach. Kołyska wyposażona jest w dwie rolki denne oraz dwa komplety poliuretanowych kół o średnicy fi 260 na felgach stalowych.

Zastosowane w przyczepie poliuretanowe koła charakteryzują się wysoką wytrzymałością, niewielką wagą, dużą odpornością na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Poprzez zastosowanie dużej średnicy kół (fi 260), mają one większą powierzchnię styku z przewożonym ładunkiem, co wpływa na stabilność jego transportu. Dodatkową zaletą kół poliuretanowych jest to, że nie pozostawiają śladów na powierzchni łodzi.

Wsporniki boczne przednie i tylne wyposażone w podwójne koła mają możliwość regulacji wysokości, obrotu o 90 stopni oraz sposobu mocowania. Dzięki zastosowaniu kołyski oraz poprzez wyeliminowanie tylnej belki zderzaka w przyczepie możemy w szybki i bezproblemowy sposób załadować lub rozładować jacht lub łódź.

W standardowym wyposażeniu przyczepy znajdują się między innymi lampy LED, regulowany słupek wciągarki wraz z ręczną wciągarką pasową, miękka dziobnica, koło podporowe, kołyska oraz wsporniki boczne regulowane z dwoma kołami.

Klienci ceniący sobie wygodę mogą doposażyć swoją przyczepę w amortyzatory wraz z mocowaniem, poliuretanową dziobnicę i poliuretanową rolkę denną, koło zapasowe wraz z mocowaniem, felgi aluminiowe, płukanie bębnów, system naprowadzania łodzi, antypoślizgowy schodek boczny, dodatkowy komplet mocowań pasów zabezpieczenie antykradzieżowe, podpory regulowane do kół bocznych.

Dopuszczamy również indywidualne modyfikacje poprzez dodanie wsporników bocznych regulowany z dwoma kołami fi 260 z plastikową felgą.

Uwaga: Łodzie i jachty posiadające niestandardowe konstrukcje wymagają indywidualnych ustawień wsporników i kół. Miłośnicy niestandardowych rozwiązań mogą zamówić przyczepę lakierowaną w kolorze białym lub czarnym.

Dane produktu

Typ
Podłodziowa
Rok produkcji
2021
DMC (kg)
1300
Ładowność (kg)
892
Masa własna (kg)
408
Wymiary wewnętrzne (cm)
660x183
Wymiary zewnętrzne (cm)
700x232
Maksymalna długość łodzi (m)
6,6
System ładowania
Rolki
Podparcie denne
4
Rolka denna [sztuk]
5 sztuk
Podpora boczna podwójna z poliuretanowymi kołami [sztuk]
4 sztuki
Regulowana oś
Tak
Wciągarka
Manualna
Dzielony panel oświetlenia
Dzielony
Hamowana
Tak
Liczba osi
1
Rozmiar kół
185Rx14C
Ilość śrub
5
Rodzaj felg
Stalowe
Błotniki
Bez funkcji stopnia
Koło podporowe
Tak

Brak recenzji użytkowników.

  • Zarejestruj się

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło