• Wyprzedaż!
  • Obecnie brak na stanie
Lorries PP15-7023 660x183 DMC 1500

Lorries PP15-7023 660x183 DMC 1500

9 500,00 zł netto
11 685,00 zł Brutto

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Masa całkowita (kg) 1500
Ładowność (kg) 1081
Masa własna (kg) 419
Wymiary wewnętrzne (cm) 660x183
Wymiary zewnętrzne (cm) 700x232

Światła LED
Ręczna wciągarka pasowa
Kołyska oraz wsporniki boczne regulowane z dwoma kołami
Koło podporowe w zestawie

PRZYCZEPA DOSTĘPNA NA ZAMÓWIENIE. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ.

Cena dotyczy wersji standardowej. Wszelkie doposażenie lub modyfikacje nie wymienione w szczegółach produktu są związane z dodatkowym kosztem.

Hamowana, jednoosiowa przyczepa do transportu łodzi i jachtów o DMC do 1500 kg umożliwia przewiezienie ładunku do blisko 1100 kg.

Przyczepa model PP15-7023 posiada hamulec postojowy i najazdowy. Jej stabilna i mocna konstrukcja wykonana jest ze stalowego zamkniętego profilu o przekroju 80×40. Dyszel stanowi integralną część ramy, która jest wzmocniona dzięki zamontowanym trzem poprzecznym wsparciom. Umiejscowienie podpór można samemu regulować, co jest szczególnie istotne w przypadku firm zajmujących się transportem łodzi różnego typu.

Wszystkie elementy stalowe przyczepy poddaliśmy ocynkowaniu ogniowemu. Dzięki temu jest ona bardziej trwała, odporniejsza na uderzenia oraz na korozję. Ponadto przyczepa, która została podana cynkowaniu, może bez problemu stać na deszczu lub być zanurzana w wodzie. Należy jednak pamiętać o regularnym jej czyszczeniu, szczególnie w przypadku styczności ze słoną wodą.

Przyczepa do transportu łodzi, łódek i małych jachtów posiada oryginalny system wysuwanych lamp, który umożliwia otwarcie jej tylnych lamp w momencie załadunku lub rozładunku. Rozwiązanie to pozwala w bezpieczny sposób zanurzyć tylną część przyczepy, tak że jej system oświetlenia pozostaje nieuszkodzony. Wszystko za sprawą zastosowanych w nim lamp LED oraz złącza typu Bajonet, które jest w pełni szczelne.

Przyczepa podłodziowa posiada możliwość regulowania położenia osi względem środka ciężkości oraz system WPS (Waterproof system). Jest to dodatkowe uszczelnienie piast, które zabezpiecza ich łożyska przed dostaniem się wody. Pozwala to w znaczący sposób przedłużyć żywotność łożysk, piast oraz samych osi.

Jest to przyczepa przeznaczona do transportu łodzi i jachtów o średniej wielkości i wadze, ale z powodzeniem możemy na niej przewozić ładunki o długości ponad 6 metrów. Zastosowany w niej system wydłużania lamp sprawia, że ze standardowej długości 5,8 metra jej rama rozkłada się o dodatkowe 80 cm do wymiaru 6,6 metra.

W celu ułatwienia załadunku i rozładunku przyczepy wyeliminowaliśmy tylną belkę zderzaka oraz wyposażyliśmy ją w tzw. kołyskę.

Przyczepa PP15-7023 posiada dwa typy wsporników bocznych podwójne i poczwórne. W każdym z nich zamontowane są poliuretanowe koła o średnicy fi 260 na plastikowych felgach. Kołyska wyposażona jest w dwie rolki denne oraz dwa komplety poliuretanowych kół o średnicy fi 260 na felgach stalowych.

Zastosowane w przyczepie poliuretanowe koła charakteryzują się wysoką wytrzymałością, niewielką wagą, dużą odpornością na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Poprzez zastosowanie dużej średnicy kół (fi 260), mają one większą powierzchnię styku z przewożonym ładunkiem, co wpływa na stabilność jego transportu. Dodatkową zaletą kół poliuretanowych jest to, że nie pozostawiają śladów na powierzchni łodzi.

Kołyska (ruchomy zespół tylnych rolek kilowych i kół) pomaga w naprowadzeniu ładunku na przyczepę. Jej działanie polega na uchyleniu się i dopasowaniu do kadłuba łodzi w momencie jej naprowadzania na przyczepę. Po zakończeniu załadunku zamyka się. Podobny, ale odwrotny proces odbywa się w momencie sprowadzenia łodzi z przyczepy.

Dla wygody użytkowania przyczepa posiada w standardzie (oprócz wcześniej opisanych) takie akcesoria jak: regulowany słupek wciągarki wraz z ręczną wciągarką pasową, miękką dziobnicę, koło podporowe oraz kołyskę.

Klienci często decydują się na dodatkowe wyposażenie w postaci amortyzatorów wraz z mocowaniami, poliuretanowej dziobnicy i poliuretanowych rolek dennych, koła zapasowego wraz z mocowaniem, felg aluminiowych, płukania bębnów, systemu naprowadzania łodzi, antypoślizgowego schodka bocznego, dodatkowego kompletu mocowań pasów, zabezpieczenia antykradzieżowego czy podpory regulowanej do kół bocznych.

Dopuszczamy indywidualną modyfikację wsporników w przyczepie poprzez umieszczenie dodatkowych:

  • wsporników bocznych regulowanych z dwoma kołami fi 260 z plastikową felgą;
  • wsporników bocznych regulowanych z czterema kołami fi 260 z plastikową felgą.

Uwaga: Łodzie i jachty posiadające niestandardowe konstrukcje wymagają indywidualnych ustawień wsporników i kół.

Na indywidualne zamówienie możemy także dostarczyć przyczepę lakierowaną w kolorze białym lub czarnym.

Dane produktu

Typ
Podłodziowa
Rok produkcji
2021
DMC (kg)
1500
Ładowność (kg)
1080
Masa własna (kg)
419
Wymiary wewnętrzne (cm)
660x183
Wymiary zewnętrzne (cm)
700x232
Maksymalna długość łodzi (m)
6,6
System ładowania
Rolki
Podparcie denne
4 sztuki
Rolka denna [sztuk]
5 sztuk
Podpora boczna podwójna z poliuretanowymi kołami [sztuk]
2 sztuki
Podpora boczna poczwórna z poliuretanowymi kołami [sztuk]
2 sztuki
Wciągarka
Manualna
Dzielony panel oświetlenia
Dzielony
Hamowana
Tak
Liczba osi
1
Rozmiar kół
185R14C
Ilość śrub
5
Rodzaj felg
Stalowe
Błotniki
Bez funkcji stopnia
Koło podporowe
Tak

Brak recenzji użytkowników.

  • Zarejestruj się

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło