Lorries PP18-7023 660x184 DMC 1800
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Masa całkowita (kg) | 1800 |
Ładowność (kg) | 1360 |
Masa własna (kg) | 440 |
Wymiary wewnętrzne (cm) | 660x184 |
Światła LED
Ręczna wciągarka pasowa
Koło podporowe w zestawie
System wydłużania lamp tylnych
Przyczepa posiada stabilną i mocną konstrukcję wykonaną z zamkniętego profilu stalowego, z dodatkowym spawanym wzmocnieniem ramy, co gwarantuje trwałość pojazdu. Ponadto rama wyposażona jest w trzy poprzeczne belki, których położenie można regulować. Jest to szczególnie pomocne dla osób przewożących różne typy łodzi.
Elementy stalowe przyczepy zostały poddane procesowi cynkowania ogniowego, dzięki temu stal otrzymuje warstwę ochronną, która wzmacnia ją przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz korozją. Dlatego bez problemu może stać na deszczu lub wjeżdżać do wody. Pamiętajcie jednak, aby po kontakcie przyczepy ze słoną wodą umyć ją.
Przyczepa do transportu łodzi, łódek i małych jachtów posiada oryginalny system wysuwanych lamp, który umożliwia otwarcie jej tylnych lamp w momencie załadunku lub rozładunku. Rozwiązanie to pozwala w bezpieczny sposób zanurzyć tylną część przyczepy, tak że jej system oświetlenia pozostaje nieuszkodzony. Wszystko za sprawą zastosowanych w nim lamp LED oraz złącza typu Bajonet, które jest w pełni szczelne.
W zależności od środka ciężkości w przyczepie możemy sami wyregulować ułożenie osi względem ramy. Ponadto oś przyczepy posiada system WPS (Waterproof system), czyli dodatkowe uszczelnienie piast, które zabezpiecza jej łożyska przed dostaniem się wody. Pozwala to w znaczący sposób przedłużyć żywotność łożysk, piast oraz samej osi.
Model ten ma możliwość regulowania długości przyczepy poprzez system wydłużania lamp tylnych o dodatkowe 80 centymetrów. Dzięki temu możemy regulować rozpiętość długości przewożonej łodzi od 5,8 do 6,6 metra.
W przyczepie wyeliminowano tylną belkę zderzaka, dzięki czemu jest ona bardziej funkcjonalna w codziennym użytkowaniu. Jej brak pozwala na szybki i bezproblemowy załadunek oraz rozładunek jachtu lub łodzi.
Przyczepa została wyposażona w ruchomy zespół tylnych rolek kilowych i kół tzw. kołyskę, która w momencie najazdu łodzi na przyczepę uchyla się i dopasowuje do kadłuba pomagając łodzi wjechać i rozmieścić się na przyczepie, a następnie zamyka się w momencie zakończenia załadunku.
We wspornikach bocznych przyczepy zamontowane są poliuretanowe koła. Kołyska wyposażona jest w dwie rolki denne oraz dwa komplety poliuretanowych kół.
Poliuretanowe koła charakteryzują się wysoką wytrzymałością, niewielką wagą, dużą odpornością na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Poprzez zastosowanie dużej średnicy kół, mają one większą powierzchnię styku z przewożonym ładunkiem, co wpływa na stabilność jego transportu.
Dodatkową zaletą kół poliuretanowych jest to, że nie pozostawiają śladów na powierzchni łodzi.
Wsporniki boczne przednie wyposażone w podwójne koła mają możliwość regulacji wysokości, obrotu o 90 stopni oraz sposobu mocowania. Podobnie rozwiązania są zastosowane w przypadku wsporników tylnych, wyposażonych w poczwórne koła. Tu dodatkowo mamy możliwość regulacji kąta ich nachylenia od 60 do 90 stopni.
Dane produktu
- DMC (kg)
- 1800
- Ładowność (kg)
- 1360
- Masa własna (kg)
- 440
- Wymiary wewnętrzne (cm)
- 660x184
- Maksymalna długość łodzi (m)
- 6,6
- System ładowania
- Płozy
- Funkcja przechyłu
- Nie
- Wciągarka
- Manualna
- Dzielony panel oświetlenia
- Dzielony
- Hamowana
- Tak
- Liczba osi
- 2
- Rodzaj felg
- Stalowe
- Błotniki
- Bez funkcji stopnia
- Koło podporowe
- Tak
Brak recenzji użytkowników.