Lorries PP35-8825 860x204 DMC 3500

Lorries PP35-8825 860x204 DMC 3500


17 000,00 zł netto
20 910,00 zł Brutto
Masa całkowita (kg) 3500
Ładowność (kg) 2674
Masa własna (kg) 826
Wymiary wewnętrzne (cm) 860x204
Wymiary zewnętrzne (cm) 880x252x155

Światła LED
Ręczna wciągarka pasowa
Koło podporowe w zestawie
System wydłużania lamp tylnych

Ilość
Obecnie brak na stanie

PRZYCZEPA DOSTĘPNA NA ZAMÓWIENIE. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ.

MOCNA KONSTRUKCJA DO ZADAŃ SPECJALNYCH

Przyczepa PP35-8825 wyposażona jest w hamulec postojowy i najazdowy. Jej stabilna konstrukcja zagwarantowana jest dzięki specjalnie zaprojektowanej prowadnicy z kołami i rolkami kilowymi, umieszczonej wzdłuż powierzchni załadunkowej. Całość budowy scala pięć poprzecznych podpór, których umiejscowienie można w dowolny sposób regulować. W stelażu możemy regulować zarówno rozłożenie podpór, zestawów kół, jak i rolek dennych. Indywidualne dopasowanie tych elementów jest ważne w szczególności w przypadku wypożyczalni przyczep i firm trudniących się transportem łodzi, jachtów i im podobnych sprzętów.


PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA

Dzięki zastosowanemu w przyczepie systemowi LIGHT UP może ona bez problemu zanurzać się w wodzie. System umożliwia bezawaryjne otwieranie i zamykanie lamp tylnych pojazdu. Pracuje on w oparciu o lampy LED oraz złącza typu Bajonet, które są w pełni szczelne. Elementy stalowe przyczepy zostały poddane cynkowaniu ogniowemu. Proces ten zabezpiecza materiał przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz korozją. Dzięki temu oraz opisanemu wcześniej systemowi LIGHT UP, może być ona bez problemu zanurzana w wodzie lub przechowywana pod gołym niebem, na deszczu. Pamiętajmy jednak o jej regularnym czyszczeniu i konserwacji, szczególnie w przypadku styczności pojazdu ze słoną wodą. Dwuosiowa przyczepa do transportu łodzi ma możliwość samodzielnego regulowania położenia osi w zależności od środka ciężkości przewożonego ładunku. Model posiada także system WPS (Waterproof system), czyli dodatkowe uszczelnienie piast. Dzięki temu woda nie przedostaje się do łożysk. Wpływa to na ich dłuższą żywotność oraz na wolniejsze zużywanie piast i samych osi.


WIĘKSZE MOŻLIWOŚCI

PP35-8825 to duża przyczepa przeznaczona do transportu łodzi i jachtów o średniej wielkości i wadze. Dzięki swoim gabarytom i DMC do 3500 kg może przewieźć ładunek ważący blisko 2700 kg. Choć standardowo długość przyczepy pozwala przewieźć łódź o długości do blisko 8 m (dokładnie 7,8m), to dzięki zastosowanemu systemowi wydłużania lamp jej możliwości powiększają się aż o 80 cm, pozwalając na transport ładunku do wymiaru 8,6 m. Przyczepa nie posiada tylnej belki zderzaka. Została natomiast wyposażona w tzw. kołyskę oraz koła wspomagające wprowadzenie i sprowadzenie łodzi.

Przyczepa PP35-8825 posiada stabilną, podwójną ramę, na której osadzone są dwa typy wsporników bocznych: podwójne i poczwórne. W każdym z nich zamontowane są poliuretanowe koła o średnicy fi 200 na stalowych felgach. Pośrodku ramy, wzdłuż jej boków, umieszczona jest dodatkowa prowadnica, która usztywnia i stabilizuje konstrukcję. Na prowadnicy rozmieszczone są podparcia denne w postaci pięciu zestawów kół poliuretanowych oraz tzw. kołyski wyposażonej w trzy rolki denne oraz trzy zestawy kół. Wszystkie koła umieszczone na prowadnicy mają rozmiar fi 260 i są wyposażone w metalowe felgi.

Kołyska oraz system kół na prowadnicy pomagają w umieszczeniu i późniejszym sprowadzeniu ładunku z przyczepy.

Wsporniki boczne przednie mają możliwość regulacji wysokości, obrotu o 90 stopni oraz sposobu mocowania. Podobne rozwiązania są zastosowane w przypadku wsporników środkowych i tylnych, ale tu dodatkowo mamy możliwość regulacji kąta ich nachylenia od 60 do 90 stopni.

Zastosowane poliuretanowe koła charakteryzują się dużą odpornością na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. Ich niebywałą zaletą jest również to, że nie pozostawiają śladów i zarysowań na łodzi.

PRAKTYCZNE AKCESORIA I WYPOSAŻENIE PRZYCZEPY DO TRANSPORTU ŁODZI

Dla wygody użytkowania przyczepa posiada w standardzie (oprócz wcześniej opisanych) takie akcesoria jak: regulowany słupek wciągarki wraz z ręczną wciągarką pasową, miękką dziobnicę, koło podporowe, kołyskę oraz system wsporników bocznych.  

Klienci często decydują się na dodatkowe wyposażenie w postaci: amortyzatorów wraz z mocowaniami, poliuretanowej dziobnicy i poliuretanowych rolek dennych, koła zapasowego wraz z mocowaniem, felg aluminiowych, płukania bębnów, systemu naprowadzania łodzi, antypoślizgowego schodka bocznego, dodatkowego kompletu mocowań pasów, zabezpieczenia antykradzieżowego czy podpory regulowanej do kół bocznych.

Dopuszczamy indywidualną modyfikację wsporników w przyczepie poprzez umieszczenie dodatkowych:

  • wsporników bocznych regulowanych z dwoma kołami fi 200 ze stalową felgą;
  • wsporników bocznych regulowanych z czterema kołami fi 200 ze stalową felgą.

Uwaga: Niestandardowe konstrukcje łodzi i jachtów lub przerobione pod indywidualne zamówienia wymagają odrębnych ustawień wsporników i kół.

Realizujemy także własne zamówienia klientów, zgodnie z którymi możemy wykonać przyczepę lakierowaną w kolorze białym lub czarnym.

Dane produktu

Rok produkcji
2021
DMC (kg)
3500
Ładowność (kg)
2674
Masa własna (kg)
826
Wymiary wewnętrzne (cm)
860x204
Wymiary zewnętrzne (cm)
880x252x155
Maksymalna długość łodzi (m)
8,6
System ładowania
Rolki
Podparcie denne
16
Rolka denna [sztuk]
8
Podpora boczna podwójna z poliuretanowymi kołami [sztuk]
2
Podpora boczna poczwórna z poliuretanowymi kołami [sztuk]
4
Regulowana oś
Tak
Funkcja przechyłu
Nie
Wciągarka
Manualna
Dzielony panel oświetlenia
Dzielony
Hamowana
Tak
Liczba osi
2
Rozmiar kół
185Rx14C
Ilość śrub
5
Rodzaj felg
Stalowe
Błotniki
Bez funkcji stopnia
Koło podporowe
Tak

Brak recenzji użytkowników.

  • Zarejestruj się

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło