Carro B27 3015 300x150 DMC 2700
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni
Masa całkowita (kg) | 2700 |
Ładowność (kg) | 2110 |
Masa własna (kg) | 590 |
Wymiary wewnętrzne (cm) | 300x150 |
Najazdy
Bardzo mocna konstrukcja,rama spawana z profili zamkniętych 100×50, cynkowana ogniowo, mocne uchwyty mocowania, opcja: najazdy lub rampa, podpora pod łyżkę
Rama i dyszel
- podstawowy materiał do produkcji do stal S355, o ponad połowę bardziej wytrzymała od powszechnie stosowanej s235
- uzyskanie niezwykle wytrzymałych przyczepek zawdzięczamy spawanym łączeniom. Takie zespolenie elementów ramy jest niezwykle wytrzymałe i trwałe a tym samym przewyższa inne spotykane na rynku przyczepki
- dyszel przyczepki przymocowany jest do wytrzymałej 4-mm poprzeczki ramy
- zastosowano także specjalne dodatkowe usztywnienie ramy w przyczepach jednoosiowych poprzez przykręcenie elementów wzmacniających podłużnice
- zabezpieczenie antykorozyjne wykonano najlepszą metodą czyli cynkowaniem ogniowym, które pozwala na dużo dłuższy czas użytkowania i daje większą odporność na korozję niż inne znane metody
- do wszystkich skręcanych elementów wykorzystujemy wyłącznie śruby o podwyższonej klasie wytrzymałości (8.8). Są to elementy mało zauważalne, ale wpływające na trwałość przyczepy, a co za tym idzie na bezpieczeństwo
- podstawowy materiał do produkcji to stal S355, o ponad połowę bardziej wytrzymała od powszechnie stosowanej s235
- uzyskanie niezwykle wytrzymałych przyczepek zawdzięczamy spawanym łączeniom.
Takie zespolenie elementów ramy jest niezwykle wytrzymałe i trwałe a tym samym przewyższa inne spotykane na rynku przyczepki
- dyszel przyczepki przymocowany jest do wytrzymałej 4-mm poprzeczki ramy
- zastosowano także specjalne dodatkowe usztywnienie ramy w przyczepach jednoosiowych poprzez przykręcenie elementów wzmacniających podłużnice
- zabezpieczenie antykorozyjne wykonano najlepszą metodą czyli cynkowaniem ogniowym,które pozwala na dużo dłuższy czas użytkowania i daje większą odporność na korozję niż inne znane metody
- do wszystkich skręcanych elementów wykorzystujemy wyłącznie śruby o podwyższonej klasie wytrzymałości (8.8). Są to elementy mało zauważalne, ale wpływające na trwałość przyczepy, a co za tym idzie na bezpieczeństwo.
W OFERCIE RÓWNIEŻ MODELE O INNYCH WYMIARACH ORAZ DMC
265x150 B27/2615 2700 2 osie 1350 kg 185R14C
300x150 B27/3015 2700 2 osie 1350 kg 185R14C
350x150 B27/3515 2700 2 osie 1350 kg 185R14C
400x200 B27/4020 2700 2 osie 1350 kg 185R14C
300x150 B30/3015 3000 2 osie 1500 kg 185R14C
350x150 B30/3515 3000 2 osie 1500 kg 185R14C
400x200 B30/4020 3000 2 osie 1500 kg 185R14C
300x150 B35/3015 3500 2 osie 1800 kg 185R14C
350x150 B35/3515 3500 2 osie 1800 kg 185R14C
400x200 B35/4020 3500 2 osie 1800 kg 185R14C
Dane produktu
- Typ
- do przewozu pojazdów
- DMC (kg)
- 2700
- Ładowność (kg)
- 2110
- Masa własna (kg)
- 590
- Wymiary wewnętrzne (cm)
- 350x150
- Rodzaj burt
- Reling
- Otwierana tylna burta
- Tak
- Otwierane burty boczne
- Nie
- Otwierana przednia burta
- Nie
- Funkcja przechyłu
- Nie
- Najazdy
- Tak
- Hamowana
- Tak
- Liczba osi
- 2
- Rozmiar kół
- 185Rx14C
- Ilość śrub
- 5
- Błotniki
- Z funkcją stopnia
- Koło podporowe
- Tak
- Zewnętrzne uchwyty mocujące
- 4
Brak recenzji użytkowników.
Produkty powiązane