Carro B27 3015 300x150 DMC 2700

14 000,00 zł netto
17 220,00 zł Brutto

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Masa całkowita (kg) 2700
Ładowność (kg) 2110
Masa własna (kg) 590
Wymiary wewnętrzne (cm) 300x150
Rama spawana z profilu zamkniętego
Najazdy
Uchwyty do mocowania pasów - 4 szt
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Bardzo mocna konstrukcja,rama spawana z profili zamkniętych 100×50, cynkowana ogniowo, mocne  uchwyty mocowania,  opcja: najazdy lub rampa, podpora pod łyżkę

Rama i dyszel

  • podstawowy materiał do produkcji do stal S355, o ponad połowę bardziej wytrzymała od powszechnie stosowanej s235
  • uzyskanie niezwykle wytrzymałych przyczepek zawdzięczamy spawanym łączeniom. Takie zespolenie elementów ramy jest niezwykle wytrzymałe i trwałe a tym samym przewyższa inne spotykane na rynku przyczepki
  • dyszel przyczepki przymocowany jest do wytrzymałej 4-mm poprzeczki ramy
  • zastosowano także specjalne dodatkowe usztywnienie ramy w przyczepach jednoosiowych poprzez przykręcenie elementów wzmacniających podłużnice
  • zabezpieczenie antykorozyjne wykonano najlepszą metodą czyli cynkowaniem ogniowym, które pozwala na dużo dłuższy czas użytkowania i daje większą odporność na korozję niż inne znane metody
  • do wszystkich skręcanych elementów wykorzystujemy wyłącznie śruby o podwyższonej klasie wytrzymałości (8.8). Są to elementy mało zauważalne, ale wpływające na trwałość przyczepy, a co za tym idzie na bezpieczeństwo
Skrzynia:
  • podstawowy materiał do produkcji to stal S355, o ponad połowę bardziej wytrzymała od powszechnie stosowanej s235
  • uzyskanie niezwykle wytrzymałych przyczepek zawdzięczamy spawanym łączeniom.

Takie zespolenie elementów ramy jest niezwykle wytrzymałe i trwałe a tym samym przewyższa inne spotykane na rynku przyczepki

  • dyszel przyczepki przymocowany jest do wytrzymałej 4-mm poprzeczki ramy
  • zastosowano także specjalne dodatkowe usztywnienie ramy w przyczepach jednoosiowych poprzez przykręcenie elementów wzmacniających podłużnice
  • zabezpieczenie antykorozyjne wykonano najlepszą metodą czyli cynkowaniem ogniowym,które pozwala na dużo dłuższy czas użytkowania i daje większą odporność na korozję niż inne znane metody
  • do wszystkich skręcanych elementów wykorzystujemy wyłącznie śruby o podwyższonej klasie wytrzymałości (8.8). Są to elementy mało zauważalne, ale wpływające na trwałość przyczepy, a co za tym idzie na bezpieczeństwo.

W OFERCIE RÓWNIEŻ MODELE O INNYCH WYMIARACH ORAZ DMC

265x150 B27/2615 2700 2 osie 1350 kg  185R14C
300x150 B27/3015 2700 2 osie 1350 kg  185R14C
350x150 B27/3515 2700 2 osie 1350 kg  185R14C
400x200 B27/4020 2700 2 osie 1350 kg  185R14C
300x150 B30/3015 3000 2 osie 1500 kg  185R14C
350x150 B30/3515 3000 2 osie 1500 kg  185R14C
400x200 B30/4020 3000 2 osie 1500 kg  185R14C
300x150 B35/3015 3500 2 osie 1800 kg  185R14C
350x150 B35/3515 3500 2 osie 1800 kg  185R14C
400x200 B35/4020 3500 2 osie 1800 kg  185R14C

Dane produktu

Typ
do przewozu pojazdów
DMC (kg)
2700
Ładowność (kg)
2110
Masa własna (kg)
590
Wymiary wewnętrzne (cm)
350x150
Rodzaj burt
Reling
Otwierana tylna burta
Tak
Otwierane burty boczne
Nie
Otwierana przednia burta
Nie
Funkcja przechyłu
Nie
Najazdy
Tak
Hamowana
Tak
Liczba osi
2
Rozmiar kół
185Rx14C
Ilość śrub
5
Błotniki
Z funkcją stopnia
Koło podporowe
Tak
Zewnętrzne uchwyty mocujące
4

Brak recenzji użytkowników.

Produkty powiązane

  • Zarejestruj się

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło